Grrr ;) Tigerjeansen är klara

Och såhär blev det bedårande resultatet! :D haha nej men jag är riktigt nöjd, nu får vi bara hoppas på lite vårsol så byxorna vågar komma ut i garderoben. Det där var gårdagens outfit, byt bara ut jeansen mot leggins vettja :) Blev inge äta sist jag sa det, fastnade vid datorn haha, så det blir att käka nu och sen är det den rätta för rosing och efter det andra avenyn, vid det här läget lär ni veta att det är mitt favorit programm. Fast saknar håkon lite, han var så jävla cp! + jossan och dom andra tjejjern. Men ett stort + till lotta för hon är så jävla rolig, och Roland är också grymt rolig. Men bäst är KIM och kommer alltid vara, bara för att du är snyggast, och saknad (A)! Här är lite bilder från helgen :)


Johans 18-års fest :)

1 Jag och daniella, 2 Daniella, jag, sebbe 3 Daniella jag amandra och katie!

Hemma hos lisa på Hannas 18-års förkaka innan krogen :)

Massa people


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du håret sådär fint?:d

2009-03-24 @ 20:15:58
Postat av: fanny

lockar det med en vågtång :)

2009-03-24 @ 21:45:58
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!