Hej på er :)

Jobbet och påskpysslet gick finemang. Ungar är rätt söta trots allt, men bara rätt. Emilia pysslade men jag fick servera idag, jonna var magsjuk. Var inte inställd på att behöve duka bord och vara trevlig idag så det var rätt drygt att fejka sig igenom dagen. Men men, jag jobbade till ungeför 4 sen så skjutsade Emilia mig till Daniella så nu är vi här, Annice kom förbi ett tag också. Nu har jag precis dyschat och noppat ögonbrynen, väntar på att D ska duscha klart sen ska ja väl börja fixa mig för kvällen.Calle ringde nyss och sa att jag skulle med dom till Oliver men vi får se hur det blir, är inte så sugen på det men. Annars blire konrad. Nille och hans kompisar kanske kommer också :) Och då får jag lägenheten full av massa fulla människor inatt eftersom dom inte kommer hem till Sala på något sätt haha. Jaja får se hur det blir med den saken.

Skulle lagt upp bilder om jag hade en usb, men så är inte fallet. Så lägger upp bilder imorgon, bla på min grymt snygga kykcling jag gjorde idag och min kycklingindian :) hööh. Ne men vi hörs tomorrow :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!