Hemma :)

Så, äntligen hemma :) Gick till stugan där det som vanligt var en massa mupps som satt och skrek och spela gitarr. Respekt, nä ni vet inte vad det är nej. Man kanske vill ta en kaffe i lugn och ro sometime, men inte där nej. Frida drog rätt snabt så jag och emilia tog en kaffe på donken istället. Tro det eller ej, lugnare där haha. Sen åkte millan hem och jag mötte Jimmy och någon jag inte minns vad han heter haha. Jag minns aldrig vad folk heter när dom presenterar sig för jag är fullt insatt i att presentera mig själv haha, sant. Vi gick och kolla lite i affärer sen hjälpte jag honom att köpa foundation till hans kusin hehe. Nu tänkte jag hoppa in i dushen och leta reda på lite kläder för kvällen, hoppas verkligen emilia drar tummen ur arselt och kommer med, orkar inte sitta inne. Har myror i brallan och överskotts energi så det visslar om det. Men blir bara ett glas vin eller något i den stilen för imorgon äre upp klockan nio och jobba. Pyssla med barn och fiska fiskedam. Åh, längtar. Not. Men pengar är pengar och vi går så fasligt bra ihop. Vi hörs lite senare, kanske slänger upp kvällens outfit också. Återstår att se :) kika in sen, puss


btw, här är kjolen jag gjorde till klänning och satt nitar på :) tog bara ett snabt kort innan jag la mig igår haha.

Kommentarer
Postat av: frida

lookin good! :P

2009-03-14 @ 14:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!