I got to leave it all behind

Åh vad pömsig jag är, och hungrig. Praktiken gick bra som vanligt. Alla blir så förvånade att det helt plötsligt sa klick och bär massa tallrikar samtidigt. Frågar om jag tränat hemma haha. Men icke, det skulle jag aldrig få för mig att göra. Never. Skönt att allt börjar släppa iaf.

Efter praktiken drog ja ner på stan med pappa. Så gick jag till Indiska och mötte upp emilia så gick vi lite på stan. Jag köpte en kjol med små nitar, as fin :) Kanske blir att ha på sig den på fredag om det blir utgång? Efter det drog vi iaf hem till mig moi, jag packade lite sen gick vi till bussen. Nu är jag hemma i sala och har ap-tråkigt. Ska snart äta sen lägga mig i sängen och kolla tv. Sen om jag orkar ska jag sy in ett par baggybyxor som är på tok förstora. Och kanske sy om en sak till en klänning, det återstår att se. Annars blire väl tomorrow.

Här är dagens suddiga outfit vettja:

Karolina som gjort tavlan, pappis tjej. Och jag älskar den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!