I'ts really driving me crazy

Ingen praktik idag heller. Fan, jag hatar att problem tar sömnen ifrån mig. Har haft ont i magen i dagar nu för det här. Och a det är väl lika bra jag berättar. Måste nog bo i Sala ett tag nu (det handlar om en månad kanske ett par). Varför? Jo för jag får lida för att vuxna har problem med pengar, hyra osv. Pappa tänker ta ifrån mamma underhållet eftersom jag bor mer hos pappa nu än hos mamma. Men i såfall måste mamma flytta och hon hittar ingen lägenhet. Allt är kaos, och jag förstår om ni inte fattar. Önskar bara att pappa inte tog pengarna, eftersom att han inte behöver dom :/

Och alla vet väl vad det är för program ikväll? Andra Avenyn :D Men om ni vill kan ni kolla på det på svt.se från klockan 09.00 :) Nu tänkte jag gå ner och göra lite frukost, dricka lite kaffe, ta en cigg och ta en bild på dagens outfit :) Hörs snart!

Heddå tjejjen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad nice att du påminde om andra avenyn :) keep up the good work med bloggen. kram

2009-03-03 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!