Jisuus

Nu är jag äntligen klar med rummet. Det gick rätt fort i allafall när jag väl började. Och såhär fint blev det höh:

 
 

Ännu än gång. Alla som inte tar studenten i år som köpt biljett till 100dagars festen, skäms ni inte? :) Helt seriöst, jag skulle verkligen känna mig ovälkommen. Ni vet ju själva att ni inte har ett skit där att göra. Det är ju pinsamt ju! Vänta på eran tur, typ? Ni är fan inte värda ett dugg att vara där. Antingen har ni fleeeera 100 dagara kvar eller så har ni redan vart där en gång.



Men måste bara säga att fyfan vad jag förtjänar att ta studenten alltså. Många tycker att just dom förtjänar det som mest och alla har olika anledningar till att tycka det. Men det har vart så himla mycke motgånger dom senaste åren gällande skolan. Och jag är så jävla glad att jag kom i mål. A det känns verkligen som att jag vunnit världens största tävling och kommit i mål. Båda mina bästa kompisar har hoppat av under tiden men jag fortsatte ändå, och det är jag så stolt över. Att jag inte fall för grupptrycket någonstans. Och jag har fått så jävla bra kompisar som stöttat en genom det sista året. Tack till Denice Jeanette Sofia Jenny och Maria + alla andra klasskamrater. Det är vi som står där på flaket den 12 juni och firar, IN YOUR FACE! och fa-an vilket hallelujah moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!