Klippa och klistra!

Haha inte riktigt kanske. Men jag har i allafall pysslat lite om man säger så :) Jag bad mamma köpa med nitar innan hon gick från jobbet. Och nu har jag piffat upp min svarta tråkiga väst lite granna! Tyckte det blev fint, finare än den var innan. Och nu kanske jag ska inviga den någon dag också eftersom jag aldrig använt den tidigare. Trots att den är ca ett år gamal. Men nu, som ny :D Var inte klar på bilderna men typ sådära då.



Jag och emilia drog till spicy så fort hon kom ner på stan. Hon åt mat och jag drack 3 koppar kaffe. (nu kom jag på varför jag typ kuutade in på toaletten så fort jag kom innan för dörren) Jaja, efter det gick vi runt i lite affärer och kika, träffade Daniella och Marcus också :) Jag drog hem med klockan 5 bussen, för dom skulle vidare på Max-bus(?) med deras jobb haha. Ikväll händer nog inge särskilt antar jag, är ju som sagt till sala och det är ju inte precis "the place to be"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!