långa nätter

Fan vad trött jag är råååå! Och bråttom har jag också. Men vad gör det om 100 år? Nu ska jag bara klä mig mig dricka upp mitt vatten som jag starkt försökte göra om till kaffe med enbart vilja och hopp. Men icke sa nicke, blir att ta en slurp på jobbet istället. Vet egentligen inte när jag började idag men whatever, tog mig friheten att komma till tio när det inte hade sagts något annat.



Praktik heeela dagen idag, sen kanske jag ska vara med Emilia och fixa hennes löshår. Fan vad alla har löshår alltså, det måste ju bara grymt drygt? Men snyggt äre ju och det sitter fint :)

Kom igen, vilken header är finast? Den jag har nu eller den här:

Kommentarer
Postat av: Thilda

Den headern i inlägget är finast.

2009-03-10 @ 10:54:22
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: jonna

den här va lätt snyggast!

2009-03-10 @ 18:13:17
URL: http://onlyjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!