Oj :P

Sorry att jag inte skrivit något tidigare men jag vaknade visst nu. Klockan halv 4? :P Fan nu får jag ångest över det istället. Om jag inte har ångest över att jag inte somnar då får jag ångest över att jag inte vaknar? :S Komplicated. Funderar på om jag ska ta en prommis sen med victor och bara rensa tankarna. Blir nog så :)

Antar att det inte är någon mening att jag går ner och käkar frulle eftersom det är middag om drygt 2 timmar. Ska jag kanske slänga upp dagens outfit istället? :)


Och jag drömde världens bästa dröm inatt! Han ringde mig och berättade varför han slutat höra av sig. Och det var verkligen inte den anledning jag tror idag :( Och så var det bara en fucking jävla dröm. Faan! Det är alltid dig jag tänker på när det händer något roligt, det är dig jag vill berätta det för först. Men nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!