party lika rockstar

Gårkvällen började i allafall  med att vi börja föra hos Daniella :) Vi shota och drack öl, knäppte flummkort och lådsades angagera oss i dom 5 sista minuterna i meleodifestivalen. Runt kvar över elva drog vi oss mot the nightclub. Väl inne träffade vi Malin och Alle rätt snabt och massa andra man kände också :) Det var riktigt roligt där igår. Det värsta är att jag har ett svagt minne av att jag kommer vara med i tidningen (span) på fredag. Men det hör väl inte till ovanligheterna. Ska försöka lägga in bilderna från min mobil också men just nu funkar inte blåtand.

Snart kommer Annice hit :) Hon har vart och jobbat så hon tänkte svänga förbi innan hon tar bussen hem. Och nu vill jag bara att pappa kommer hem, vill ha våran tv hemma som just nu är på pappas jobb så vill jag ha resterande av fiskedamms-godiset. Ikväll är det gossip girl, one tree hill, wipeout och beck :D Bättre kan det ju knappast bli. Iof, solen lyser som fan och ja ska ta en "morgoncigg nu". Allt är så faaaab just nu! älskart.

Bilder kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!