PÅSKPYSSEL

Kom nyss hem. Har vart och köpt påskpyssel och lite nitar för tusen kronor. Det var som att sticka en kniv i hjärtat på mig. Lägga pengar på skit när man kan shoppa, är rent ut sagt idiotiskt men men, blev tusen kronor över också, ha :) Gick med emilia, vi kollade lite kläder åså och gjorde ett par viktiga ärenden. Praktiken gick bra idag som vanligt, inte mkt att säga om dagen.

Imorgon äre fredag, fy fasen vad heven :) Då blire jobb till 5 ungefär sen gå lite på stan med Daniella sen hem och bara tagga inför kvällen. Är så sup sugen att det är läskigt. Dålig vana antar jag. Men fan vad det ska pratas, i highheels och nitkjol!

Ne man kanske borde röra sitt feta arsle och börja städa lite. Pappa har nämligen bestämt att vi ska städa idag.. och jag som har en blåsa på hälen :( buhuw. Sen har jag köpt lite nitar som jag ska sätta fast på min nya nit kjol, ju mer desto bättre, right? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!