prinsessa hjärta dj?

HAHA, hoppas han inte läser daa. Okej, kom nyss hem från party. Det blev supa i allafall. Men det känns som att jag inte kommer vara lika bakis imorgon fan. Längtar somfan till mina snabbmackisar och bacon imorgon som kommer vara min söndags middag till beck, helt klart! OM jag inte får donken imorgon som min sista middag, höh. För på måndag börjar ju mitt nya liv somsagt :O! Ne men ser faktiskt fram emot att sluta röka, få bort alla rökrynkor och shit. Det är fan sant, mitt leénde e inte desamma efter som här åren som rökare, illa fan! Det är inte ens gott längre, det är bara ettt cp behov som jag vill ta död på! Och det ska funka, det ska det. Sitter med handen i chipspåsen för tillfället, e inte ett dugg trött, men ska sova ändå. Ska bara berätta hur jävla töntigt jag tycker det är att dra folk i håret och skrika uuuuiw, för att man är så fucking avunsjuk? Hallå, är du 15 eller?? Just ja, det är du ju, sorry.. Dra inte in din kompis i det här, för hon är i allafall normal :) Det är nått jäkla cp som knackar på dörren till lägenheten nu också, dryg. Jaja men festen var i allafall lyckad, och det var många man kände, kul jö :) imorgon blir det lång prommenad med och tänka på alla sina synde rman hunnit med under helgen och sen är det tv för hela slanten, oth, gossip girl, cant wait ^^, Sen skola på måndag, längtar fan. Har religon (A) hööh. Sov got


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!