RELIGON & SVENKSA NATIONELLA!

Kan det bli mer lockande att gå till skolan? HÖH! Dom gör det ju inte lätt för oss. Har alla nationella i svenska imorgon? Jag tror i allafall att min klass ska ha det :) Och det skulle vara i fleeera timmar, jag som inte ens klarar sitta på rumpan i en timme..


 
Jag skrev ingen  blogg igår eftersom jag gick ner till grannen :) Vi kollade på nån sjukt tråkig film :S Haha, men vi pratade och hade kul ändå. Nille sjunger så jag ska slänga upp en video när han sjungar :) Dom kommer filma i Sala (där jag då bor) och det kommer nog vara minst en till person ni känner igen, headline, hehe. Och killarna som är först i videon är barn till mammas bästa kompisar som vi va i thailand med :)

Nej hörrni, nu blir det att kolla Andra Avenyn för jag kan inte hålla mig till ikväll (A). Senare idag är det ju Den rätta för rosing också :D och the mentalist :) Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!