shattered glass

Det är just vad veckans låt heter med britney :) Så lyssna, den går om och om i min lägenhet i allafall!

Drog ut på stan och mötte Karolina och Pappa i en guldaffär. Mm, dom kolla förlovningsringar och jag håller på att dö. Skjut mig! Alltså hallå.. Jaja jag är inte förvånad som sagt. Efter det gick vi och kolla lite kläder åså men det var inget som föll mig i smaken. Då gick vi till en restaurang och käkade lucng/middag. Hette typ jensens buffhouse (stavning?) haha! Jaja, gott var det men servicen vad kass. Sånt man får tåla antar jag :S?

Nu har jag nyss städat upp the mess från daniellas och min förfest plus mkt till. Pappa försökte få mig att damsuga men näe fyfan vad tråkigt. Jag dammtorkade istället (A) göllit. Nu är det bara 10 minuter kvar till oth och sen direkt efter det Gossip Girl, ooh :)

Ikväll blir det ju också beck, med JB-glass och godis :D + att pappa köpte med vecko revyn till min som jag kan ligga och småläsa mellan programmen. Sweet :)

Här kommer dagens outfit :) hihi
 
Skinnjackan är från H&M som ni nog vet,
Sen hade jag en mini kavaj också från H&M
En randig busnel tunika från jag vet inte vart :)
Och björn borg kängor ifrån Wedins skor I think!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!