Solen är farlig!

Vår vädret är så gott som här var och varannan dag, shoppingberoendet och implulsköpen lika så! Svängde förbi mormor när jag kom hem till Sala för att plugga lite religon, kors i taket. Det är nog vädret som får mig att orka lite mer än vanligt. Efter det drog jag till Lindex för att kolla om dom snygga tightsen jag tipsa om här om dagen hade kommit in, men icke sa nicke. Därför tröstade jag mig själv med en en lika snygg frans-väska :) Snygg, right? Ska iväg lite senare för att äta hos mormor, det skulle bli fiskgratäng :) Efter det ska jag nog ner till grannen för Nille skulle dit, så ska hälsa på honom lite å så :) Evigheter sen jag såg killen. Kanske blir en film eller bara snack, återstår att se :)

Det är nog inge bra på tv ikväll heller, måndagar är boring när det gäller tv. Cold case är väl det mest se värda, ska checka tv.nu ändå, kan ha wrong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!