söndag

Det blir tv ensam hemma ikväll istället, trots att jag hade andra planer. Det började med den rätt för rosing och jofre gjorde min söndag hel klart. Jämförde linda med en brödbit och sa att man fick mer svar av den än henne. Haha fyfan vad jag skrattade. Oth sög, sen var det gossip som tog precis lika hårt i hjärtat som det alltid gör. Nu är det wipeout som jag kollar lite halvt på, sen är det antingen beck eller sanningens ögonblick. Vågar jag sova ensam om jag kollar på beck tro? :(

Pappa kom hem för ett tag sen med tv, mat och godis. Så klarar mig gör jag nog. Imrorgon blire ingen praktik heller, ska till tandläkaren i sala 11:20.. hur läskigt? :(  Jaja nu äre rökpaus. En bild från igår kanske:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!