Och jag drömmer om en framtid utan dig

You once made this promise to stay by my side
But after some time you just pushed me aside
You never thought that a girl could be strong
Now I'll show you how to go on

Won't you my bad boy, be my man
Be my weekend lover but dont be my friend
You can be my bad boy but understand
That I dont need you again
No I dont need you again











Nu mina vänner är sista visan slut. Dags att lägga sig i sängen och slå på en film. Vilken som helst, jag kommer somna ändå :) Sjukt trött, kanske för att vi vakna 10 hundra gånger av min kära lillebror som har en mun som går i ett! Imorgon, vad fan händer imorgon. Jag brukar ju alltid ha söndags planer med Daniella typ. Vi måste fan ses imorgon, var en vecka sen ju :S

Nej lördagskvällen har vart toppen förutom omständigheterna. 2 lite coola, jb-glass och cigg, Ain't life worth living? Och imorgon blire jobb igen tänkte jag säga. Inte igen kanske, eftersom allt sket sig idag. Men nya tag imorgon och eftersom "blablablabla" så är jag ensam i servicen imorgon, hur ballt? Hur läskigt! Ne men vi hörs imorgon allesammans.

Lyssna och njut! Gör't bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!