Vart tog solen vägen?

En uppfriskande promenad känns inte alls lika lockande utan sol och klarblå himmel. Men det får bli en prommis ändå och sen ett varmt bad isället :) Tänkte gå förbi pappas restaurang och kolla vad han har för sig. Daniella jobbar idag, Emilia tror jag jobbar till 4. Fan vad tråkigt. Men helt ärligt så hoppas jag på en lugn hemma kväll framför tv:en :)

Haha i skolan i fredags då, Denice och mina andra "tjejkompisar" gjorde bort mig totalt! Ni vet ju att jag tycker min religons lärare är sjukt snygg, a det kan ni inte missat. Man blir pirrig i hela kroppen av att se honom. Han tror säkert jag är glad jämt för jag skrattar alltid på hans lektioner, men det är ju han som gör mig glad haha! Jaja, vi hade honom i fredags sista lektionen men det var bara jag jeanette j´denice sofia emma och jenny som var där  :) Så vi pratade om fördommar åså, och vad vi tyckte om muslimer. Sen frågade emanuel (läraren) vad vi tyckte om honom första gången vi hade honom och då pekar denice på mig och skriiiiker, ALLA VET JU VAD FANNY TYCKER I ALLA FALL! och jag lika röd som brandbilen höll på att bryta ihop, visste inte vad jag skulle ta mig till, ville bara försvinna. Då frågar han vad jag tyckte och jag kunde inte få fram mycke.. Så denice rycker ut igen "hjälpsam" som hon är och säger: Men hon tycker du är AS SNYGG! Sen sa hon: Du skulle bara veta vad hon skriver på sin blogg å blablabla! Och fyfan alltså, kan jag gå på hans lektion på måndag eller? höh.

I was praying that you and me might and up together
I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven
It's too late to cry, and I'm too broken to move on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!