& visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla härom kring

Hann knäppa ett kort på dagens otroligt påhittiga outfit haha! Försov mig imorse och det kändes som att jag drack kaffe, rökte, duscha och klädde på mig på samma gång. Där av resultatet. Har alltså bara på mig leggins, en vanlig tjocktröja med luva, skinnjacka från H&M och sneakers :) Otroligt skönt i allafall.

Jag köpte med mig veckor revyn när jag gick till stationen så jag hade något att fördriva den otroligt tråkiga timmen till Sala. Fick stå ut med att må illa, hela vägen! Kan inte läsa och åka bil/buss samtidigt. Gick hem till mormor när ja kom fram till sala och sa hej och hämtade lite tråd, resår och lite smått och gott. Så nu har jag samtidigt som jag käkat och kollat på tv knepat och knåpat och det blev inge mindre än ett litet band runt hövve. Snyggt blev det också, ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!