Who am I to say you need me..


Love of my life, my soulmate
You're my best friend
Part of me like breathing
Now half of me is left

I don't know anything at all
Who am I to say you love me

Color me blue I'm lost in you
Don't know why I'm still waiting
Many moons have come & gone
Don't know why I'm still searching



Det blidde ingen utgång i allafall. Men lika bra var väl det + att jag är supertrött nui allafall. Jag och emilia har bara slappat ikväll. Garvat åt let´s dance och sjungt med i Så ska det låtar, fyfan vad kul vi hade. Sen tog vi bilen till Max och käkade kvällsmat runt halv tio :) Sen skjutsade hon hem mig och nu har jag legat och kollat på The city, helt fast. Synd bara att jag kollat alla avsnitt nu.

Imorgon börjar vi klockan nio, kul att Emilia ska jobba med mig :) hihi. Mindre kul att ta hand om barn, men men det finns fiskdamm i allafall =D Godiiiz. Sen senare ska jag hem, kanske ta en liten nap sen tagga inför fiesta.För imorgon blir det tamefan utgång. Den som bangar slår jag. Blir nog Daniella, Emilia, ringer nog Annice imorgon och frågar om hon också är på :) Sen sussi och hennes vänner skulle nog också ut, det här kan bli mer än kul :D

Nu äre bara kvällsciggen kvar sen sova :) Sleep tight, händerna över täcket nu allihoppa! Pizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!