Wish me luck

Fan vad gossip girl var bra idag, grät igenom hela avsnittet. Är man känslig så är man. Nu kollar jag lite på wipe out och garvar ihjäl mig, minst sagt. Snart blir det dushen och sen fixa och trixa med jeansen. Orkar inte, speciellt inte när det är snö ute nu och jag inte kommer kunna använda dom på ett tag, men men :) Och nu till det svåra valet, beck eller sanningens ögonblick? Lutar åt båda två, först kolla på sö, och sen slå över till beck, har redan sett den filmen så kommer nog hajja den även fast jag bara kollar halva :)

Vet inte vad det är, men mår illa och skakar smått. Varför känns det som att jag är döds nervös för? Vad är jag ens nervös för? Kanske för att jag är rädd för att misslyckas med att sluta röka, kanske pågrund av familjeproblem? Don't know, men vet i allafall att det kommer gå bra med båda två sakerna, ingen tvekan. Eller jo, men hoppet är det sista som lämnar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!