You make me lose control!

Förlåt för huuur BAD uppdatering som helst. Men mitt internet drog på solsemester ett par dagar. Men mamma drog och köpte något nytt så är väldigt happy för att det funkar! Yeey :) Höll verkligen på att få panik eller något! Databeroende som sagt ;)

Men har ni missat så himla mycke? Tja, skoldagen i måndags typ. I allafall riktigt skönt att vara tillbaka :) Och det var också den dagen jag slutade röka. Och jag rökte inte en enda cigg ska jag säga er :D Det sluta bara med 4 koppar kaffe i skolan caféteria, men no smokin' !  =D

Sen igår kom jag ju hem hit till Sala och kvällen bestod endast av tv-tittande! Inte var det nått bra på tv heller om jag inte minns helt fel :P Somnade runt 2 tror jag, tidigt för att vara mig :)

Idag var jag ledig och vaknade av att Emilia ringde och väckte mig klockan halv 3 tror jag. Tuur att hon ringde mig annars hade jag väl sovit just nu. Ska leka med henne imorgon iaf :)  Nej men vi hörs lite senare för nu ska jag äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!