You make me smile, you always have

Saknar mina kissemisser :( Dom är alltid så gosia. Det är Bebis på bilden, hon gillar inte att kela allt för mkt som ni kanske ser. (men tar inte åt mig, hon gillar inte ens oscar haha)  Men oscis är bäst! Det är ju BARA min katt också :) Hugo "vann" Lindas hjärta, woho. Sött, men hur länge kommer den romansen hålla da? Ett par veckor tills Linda inser att han lever på studiebidraget haha! Imorgon börjar jag halv 9 i aulan. Då äre bara sätta sig ner och inte resa sig på flera timmar. Nationella i svenska, skjut mig gärna. Kommer aldrig komma på något att skriva, kommer få panik. Och det kommer antagligen sluta med att jag skrivit KISS MY ASS. Något i den stilen i iaf. Efter skolan hoppas jag på att träffa Daniella, hon var skit skum idag i telefon. Nä, något lurt är det allt :D Smaskens med hemlisar höh. Imorgon ska jag äntligen få använda min nya väska också hihi (A) Så vänta er en dagens outfit :)

Texten får mig att börja gråta. Men kan inte sluta lyssna på låten :)
Lifehouse - whatever it takes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!