aaaaow.

Tja stekare. Trötta? Jag är, somfan. Vart en hel dag utan pauser. Jobbade till klockan 3, sen åkte jag ner på stan och träffade daniella, annice och emilia. Drog till donken, dom åt och jag drack kaffe :) Sen gick vi runt på stan men det blev bara jag och  annice tillslut. Köpte mig en grå hatt, hittade en as snygg, så som den ser ut i mina tankar ni vet hihi :) Och så köpte jag ett par svarta glansiga leggins, det var på tiden. Har velat haft såna länge faktiskt, bara inte tagit tummen ur arslet och köpt ett par.

Sen åkte jag till skultuna och var med anncie och uträtte några ärenden. Sen åkte jag till stan igen och drog hem till Daniellas pojkvän där däni och jeppe var. Kollade lite på tv och käka godis :) Inte hunnit äta något som ni kanske förstår så skulle sitta fint med något i kistan. Men jag pallar fan inte äta nu, jag håller på att somna. Så nu ska det läsas lite bloggar och sen blire sängen bums.

Imorgon ska jag möta thilda och tom på stan så ska tom klippa sig, ska gålla thildis lite sällsis. Sen sak vi vidare till Julia och thilda ska sätta i sitt löshår. Sen vet jag inte vad som händer, men blir nog ett glarre vin eller sju på kvällen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!