Allt är som vanligt

Har fanny sovmorgon hör alla av sig :) Igår när jag var i skolan fick jag inte ett enda sms. Idag när jag ligger i sängen och sover så bombar folk + ringder. Börjar fundera på om mina sovmorgonar står på internet någonstans?

Var pigg klockan 11 imorse men tänkte att det ändå inte var någon idé att stiga upp då så jag somnade om. Men nu ska jag ta en kopp kaffe och en morgoncigg. Sen ska jag försöka sätta ihop en flyttkartong som inte lär vara det lättaste? Sen ska jag börja rensa min garderob. Det kommer ta år, känns det som. Allt ska till pappa i allfall :) Skönt att ha alla kläder på ett och samma ställe. Alla skor ska också dit. Hoppas jag hittar lite kläder jag tappat bort nu. Som min gråa oversize tisha med ett svart huvud på :)

Om jag hinner blir det även fixa nytt bankomatkort och övningsköra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!