Annice och Emilia is back in town :D

Yey, fick sms av annice tigare idag om att jag kunde sluta längta efter dom :) Dom har nämligen kommit hem nu. Vi ska nog dra ut på krogen ikväll eftersom jag har en hel vinare hemma hos annice. Är RÄTT så sugen kan jag säga. Och imorgon ska jag och Daniella dra till stockholm och shoppa och äta på någon mysig uteservering :) Får se till att inte bli allt för bakis för vi ska åka rätt tidigt så vi är hemma i lagom tid. Funderar på att höra av mig till sara och dra en krogenrunde med henne i sthlm :) Hört att det är drag ;) huhu.

Nu ska jag alldeles strax¨hemmåt eftersom jag slutat. Kanske drar förbi pappa först om jag orkar. Min plånbok är pank för tillfället.. det svider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!