Är ni också sämst på att kolla mejl?


Vem skickar sånt lixom? haha, jag brukar inte skicka mail i allafall :) Men kikade in idag och såg att jag hade blviit bjuden på minoutfit.se sommarfest på collage (club i sthlm). Eller som dom fint kallade det "sommar-mingel" :) haha. De ville fira att det gick så bra för hemsidan. Det är ju Elin Kling som står för den :) "Vi bjuder på fräscha förfriskningar och sommarsnittar" skrevs det, huhu. Moneybrother skulle spela också. Får se om jag tar mig till huvudstaden för lite party eller om jag står över. Det åter står att se :)

Nu är jag hemma igen. Ska städa lite så det inte börjas med att klaga på det när dom kommer hem. Pallar inte. Hopaps att det blir en prommis med daniella senare ikväll också :)

HAHA, alltså kan fortfarande inte sluta och tänka på mäklarna. En av märklarna Wilma, är och kollar på en lägenhet som hon ska hjälpa till att sälja. Och det är åt en präst. Så börjar hon snacka om sitt jävla horoskop och frågar vad han tycker. Och då säger han att ha inte tror på sånt utan han tror på bibeln, guds ord. Prästen ska flytta till Afrika för att jobba för fattiga barn säger han. Då slänger hon ur sig typ "tror du verkligen Gud är god eller att han ens finns? Då fattar jag inte varför han har gjort så barnen i Afrika svälter " hahaha. Och det är ju sant..

Kommentarer
Postat av: emelie

jag kollar min mail varje dag :D

2009-05-25 @ 23:27:19
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!