Det kommer aldrig gå!

Det kommer aldrig, aldrig gå! (dagens "citat" heeeeelt klart!) Internskämt ala damberg typ?! haha. Alltså fy i helvette vilken dag alltså! Känns som jag har levt ett helt liv på 24 timmar. Allt som går att hända har hänt typ. Vad vare vi sa, åk ALDRIG till the mansion (stavning?). Jag ska ta det från börjar, men korta ner det som fan!

Imorse klockan 10 drog jag thilda och tom till stockholm. Åkte direkt till the mansion (det är alltså ett hus där damberg och hans 7 vänner bor. Enbart störtsköna killar som är way to crazy!) Vi lämnade i allafall bilen där och började vandra mot tunnelbanan eller wtf det heter haha. Mot slussen och  vidare till djurgården. Där vi åkte båt över till grönalund. När vi VÄL va inne på grönan (fet lång kö) så träffade vi på allihoppa! Det började med frittfall tilt och sen fortsatte det i den banan! Vilken jävla rolig dag alltså. Helt galna människor och hur snälla som helst. Sen drog kanske hälften av gänget men vi andra stannade kvar ett tag till. Sen drog vi tillbaka till the mansion och softa lite där. Sen fick jag thilda och tom med oss Sean och en annan kille som jag inte minns namnet på (A) haha, så vi skulle då sätta oss i bilen och dra hem mot vässan igen. Men tror ni att bilen fungerade eller? HAHA, nej, larmdosan hade fått slut på batteri och vi fattade inte det på en gång. Det klipptes av kablar och ena med det tredje. Så thilda och sean gick över till en granne, som tur var hade hon ett hjärta av guld. Hon körde runt dom två över typ hela stan bara för att leta batteri till den där jävla dosan. Ungefär 4 macker senare så hade dom det dom behövde och kom tillbaka. ÄNTLIGEN starta bilen! Då börjar vi åka, men kommer vilse.. fyfan alltså. Vi åkte väl runt i tja... cirka 40 minuter innan vi visste att vi var på rätt väg till västerås.

Vi skulle kommit hem runt 10, men det blev istället klockan 01.00! Men vi hade en trevlig resa, med allsång och rökstopp, så vi överlevde i allafall. När vi kom till vässan blev det raka vägen till bill o bob. Där vi träffade på hela gänget :) Satt och snacka och chilla och gud vet vad. Och nu är jag ÄNTLIGEN hemma i min säng. Jag trodde seriöst aldrig att det skulle ske. Trodde verkligen att vi skulle få övernatta i sthlm.

Imorgon ska jag hem till sala och fira mors dag :) Vi ska grilla och ha mys har mamma sagt hihi :) Sen nästa vecka äre skola igen som gäller. Det är fanimej inte långt kvar nu alltså! Snart smäller det..

Jag har bara en mening kvar!
BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST :)

Kommentarer
Postat av: Thilda

jag dog när jag läste detta , så jävla kul :D

2009-05-31 @ 18:33:42
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!