*



1 Jag grät när jag kollade på cirkus på tv tills jag blev 12 ungefär. (tyckte sjukt synd om djuren)

2 Mitt drömmjobb när jag var liten var att bli antingen vetrenär eller florist ha-ha! Tur att jag inte har dom drömmarna nu, för då lär man få sitta i skolbänken några år till efter studenten. Och skolan kanske inte riktigt är min grejj!

3 Falska människor är nästan det värsta jag vet. Därför kan jag inte umgås med människor jag absolut inte gillar till 100 procent. För då känner jag mig falsk. Har därför svårt att träffa nya kompisar. Mycke lättare att ha killkompisar för dom är så ärliga. Inget tissel och tassel där inte!

4 Jag har bott på Skiljebo i västerås. Var en liten moppebrud som tyckte allt sånt var as coolt haha! Satt i flumm på kvällarna och snacka skit. Vilket liv man hade alltså.

5 Jag funderar på att strunta i LV eventet för att åka till våran sommarstuga i Lysekil (A) OPS!

Lite rolig grejj jag börjat med va? Den här kommer upp då och då med 5 saker ni inte visste om mig! Det är förbannat svårt på att komma på saker man kan skriva ut såhär på en blogg. Det är ju inte allt man vill dela med sig av lixom. Och det man vill dela med sig av har man ju oftast redan skrivit om :)

Kommentarer
Postat av: Thilda

riktigt kul :D om du skriver liiiite mer privata grejer haha

2009-05-07 @ 18:55:28
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!