Gaaaale

Okej haha, jag borde typ ta bort inlägget under men whatever?

Jag har apbråttom, typ trycker i mig macka nu. Ska till sthlm med 10 tåget. Döda mig någon? Ne fan men jag är rätt pigg för att ha sovit 4 timmar måste jag säga. Egentligen är jag inte ett dugg trött om jag tänker efter. Men det smyger väl sig på under dagen.

Gårdagen var riktigt crazy alltstå. Fyfan jag tror jag blev asfull, men jag vet inte haha! So what, det var riktigt nice. Först drog vi till konrad och dansa i slagerbaren minns jag haha. Sen tror jag att jag skulle dra med mig alla till silk för det var happy hour där från 12-2 :P Och det sjuka är att jag fick med mig dom, men jag drog inte till silk inte haha. Jag gick till bill o bob och träffade ANdreeas och thilda :D var där och tove och tom, sen minns ja inte vilka mer ja träffa :P haha

Justja, minns att jag var nere hos kalle ohlsson igår, han spelar tuyp i a-laget i vik haha. Gick förbi dörren så kom det någon tjej som drog in mig där och där var det en massa människor. Han sa att jag skulle komma varje gång det blir fest haha. Men jag ska ju flytta :( men kan komma ändå kanske :D

måste draa

Kommentarer
Postat av: Thilda

tack för igår :D var way to galen kväll. haha

2009-05-16 @ 14:40:51
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!