Godmorgon :)

Inte lätt och somna när man har en snarkande katt som gosar in sig under täcker och ska ligga "sked" med en. Haha, fyfan vad jag kommer sakna den katten :( Om det inte var för att vi skulle ge bort honom så skulle ja slängt ut honom ur mitt rum igår, men det gick inte.. Där med en dödstrött fanny. Men upp kom jag i allafall och nu tänkte jag faktiskt dra på en gång ungefär. Så hinner jag dricka lite kaffe och röka i lugn oro på jobbet :) Längtar till expresso maskinen kommer, då kan jag leva på latte :)

Fick ett sms imorse om att vara statist för deras "verksamhet". Och det är ett gym, så antar att man ska stå där och pumpa i bakrunden med träningskläder. Haha, men det är på onsdag och har lite fullt upp just den dagen. Fan vad allt ska ske på onsdag alltså. Så får nog säga nej. Men ska tänka påt lite till.

hörs aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!