håll ut!

Nu spricker jag snart. Vet att jag har 3 cigg kvar men nu måste jag röka. Pappi kommer snart hem från frisören så då får jag väl pengar, men orkar inte gå och köpa! Haha jag bad han kolla på sweet sixteen på mtv, ni vet när dom har fest och får allt dom pekar på? Alltid en bil! I allafall jag sa: Kolla på det här programmet och kalla mer aldrig mer bortskämd efter det? :) Han ba, aa okej haha.

Grillparty tonight. Men funderar faktiskt på om jag ska äta hemma och åka dit och festa sen. Känner inte för att köpa med mig kött och sånt. + att daniella inte kommer förrän senare.

saknar emiliiiia och annice :( :(

här är en bild på mitt nyfärgade hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!