Har ingen lust!

Inte ett dugg sugen på att skriva någonting, men jag gör't ändå. Försökt ett antal gånger under dagen men blogg.se ville inte funka för mig.

Jag tror jag har glömt bort hur man har roligt nykter? Det är fan illa i såfall. Har verkligen ingenting att skriva idag för jag har inte gjort ett skit i helgen känns det som. Ska man inte dricka och ska man spara pengar finns det faniemej ingenting att göra. Vi var ett gäng på 10 pers som satt och glodde in i väggen eller på varandra. Den ena drog efter den andra och jag var en av dom första. Sen när kunde vi inte ha roligt ihop nyktra? Sen kom jag på.. vi har aldrig vart nyktra tillsammans. Och då har vi kännt varandra i flera flera år. Okej jo visst självklart har vi lekt med varandra nyktra. Men inte en lördagskväll. Never! (och nu pratar jag om grabbarna grus i skultuna). Nä, ska skaffa nya kompisar minsann. Sånna som inte supit bort alla sina hjärnceller och kissar överallt ;)

Känns ändå skönt att jag vart relativt nykter i helgen. Ett glas vin har slunkit ner. Men till maten är allt tillåtet? Jag längtar som fan till Emilia och Annice kommer hem för det är fan inte roligt här utan dom.

Midsommar. Det är fan det snart tror jag. Finns några planer.. men vet inte vad jag ska bestämma mig för. Antingen Backlunds mormor och morfars sommarstuga någonstans runt leksan I think. Eller till släkten i sthlm och dra en favorit i repris med Sara och grannarna aka. stekarna. Ne, får fundera lite mer på det.

Mamma har bakat negerbollar, så vi ska mysa framför tv:en nu. Jag ska ta en smoke först, känns som det behövs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!