Heeej :)

Äre bra eller? Med mig äre toppen, men mår lite illa och har ont i huvudet. Vaknade så och det har hållt i sig hela dagen.. Skolan var rätt okej, men jag blev ju verkligen upplyst om att jag har en hel del att plugga upp. Bland annat svenska och religon.. orka!

Efter skolan skjutsade Martin mig först till pappas restaurang för att jag skulle hämta pengar sen vidare och hämtade upp Daniella och sen till stan. Då drog vi och köpte hårfärg och sen hem till mig och färga mitt hår :) Det blev jätte fint faktiskt, jag är nöjd =) 

Nu är vi hemma hos Marcus (daniellas pojkvän). Vi ska äta mat här och massa fetto saker. Sen ska jag klå dom i gt och wii :) Dom kommer tjura när jag går härifrån. Är ju sjukt bra på sånt där... not! Jaja ska vara social nu :) Skriver säker senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!