jobbar din morsa här eller?

Nej men någon annans mamma kanske gör det :@. Fyfan vad jag har den reklamen i huvudet. En till reklam jag gått och sjung hela helgen är: Du kan sms:a eller ringa, sms:a eller ring, fråga anythiiiing HAHA! Mamma och resten av sällskapet höll på att bli galen på mig. + att jag gick runt med min handväska runt axeln och mobilen i handen hela tiden. Mamma trodde jag skulle gå så fort hon såg mig. Men en morgon när jag slängt på mig handväskan runt axeln som man gör när man går ut lixom (där är man ute hela tiden) så hör jag mamma skrika: TA AV DIG VÄSKAAAAAN! Tillslut la jag den i min stuga haha.

Kvällen igår var inte så händelserik, men det behövdes kan jag säga. Stannade äntligen hemma :) Snart kommer damberg och hämtar sina kort och lite skit. Sen ska jag hoppa in i dushen. Pappa skicka mess och fråga om ja kunde jobba från 13-17 och ja, det kan jag väl göra antar jag :) Skulle träffa thilda också, men kanske kan göra det efteråt eller så :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!