Kors i taket!

Nemen, titta vem som är uppe med tuppen :) Eller tio i allafall, och då är jag fixad och klar ;) Typsikt mig att vara en timme för tidig när jag verkligen kommer upp. Men ska inte klaga, hade lika gärna kunnat ligga och sova.

Det är en ap lång dag i skolan idag dess värre :( Börjar ju 12 iof, men slutar runt halv 4 tror jag. Har bara cp tråkiga lektioner idag. Svenska, Hälsopedagogik (idrott typ) och sen nå mer skit som är as långt. Hur ska jag orka! Får i allafall träffa daniella, om hon nu är i skolan men det ska hon väl vara tycker jag!

Och nu är mina älskade vänner Emilia och Annice i grekland. Fick ett uppfriskande sms av Emilia såhär på morgonkvisten runt 5 snåret. "Nu sitter jag på Arlanda. Ha så kuul hemma i tråkiga sverige"! Det gör ju att man vill stiga upp på morgonen verkligen.. Men fyfan vad dom kommer missa saker.. typ.... grillfest på lördag... typ solen här hemma i sverige.. typ INGENTING!

Vi hörs senare då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!