maybe yours

Tja coolingar :) Sådär såg jag ut igår i allafall :) Både på dagen och kvällen. Varken behövdes eller orkades byta "outfit". Passa både som vardagsklädsel och för en utgång en onsdag :)

Hatt - New yorker
Skinnjacka - H&M
Grå tunika - Mammas garderob
Lack tights -  Cubus
Skor - Sko punkten

Jobbet idag gick perfa :) Det var faktiskt rätt roligt till och med. Tur för mig att jag klev ur sängen imorse. Är sjukt trött nu, men thilda kommer om ett tag så ska vi åka till skultuna på trä party haha.. vet inte riktigt vad det är, men berättar väl mer om det sen kanske.

På lördag blir en sista minuten resa till huvudstaden I think. Gröna lund med thilda och grabbarna grus! Hoppas på det i allafall, men inte riktigt bestämt mig än om jag ska med eller inte. Plånbåken kommer ju få lida. Men vad gör man inte ;)


Nu ska jag käka upp mitt sista godis från några dagar sen haha och kolla på tv tills thildis kommer :)

Kul att du hör av dig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du på för ställe då gummis ;)

2009-05-28 @ 17:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!