pjuuu!

Nu har jag hållt på och packat i ett par timmar och det känns som jag inte kommer någon vart. Har bara packat kläder idag och jag orkar fan inte mer nu :( Det svider att jag har en massa kläder kvar och en massa saker. Men det är lite kul när man hittar saker man inte trodde man hade kvar eller rent av glömt bort. Som kärleksbrev haha! Hittade ett tre sidor långt kärleksbrev som jag hade skrivit men aldrig skickat haha! Läste igenom det och det kom lite mycke skratt som tårar. :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, det är jag värd! :)


En låda skor och då har jag bara packat dom på min skohylla i rummet haha!
En låda med väskor (dom jag hittade på rummet)
En låda med skärp haha! Någon som behöver? ;)
En låda med sjalar..


Sex lådor med enbart kläder. Och jag lyckas kasta två ica kassar med kläder? HAHA jag suger på att göra mig av med kläder. Det är så mycke minnen + att vissa saker kan bli "snygga" igen, därför vågar jag inte kasta. Undrar bara hur jag ska få plats med allt hos pappa när jag har lika mycke där. Och det är det jag avänder mest lixom haha! Men det ska nog gå. En sak är säker, mitt nya rum i lägenheten vi ska flytta till med pappa kommer se ut som en walk in closet. Men varför klaga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!