regnigt värre

Daniella kom hem till mig när hos slutade skolan så drackvi kaffe och chilla lite. Sen drog vi ut på stan och kollade lite kläder :) Efter det gick vi hem så kom Emilia hit. Så nu sitter vi här och kollat på tv och pratar. Fyfan vad vi har skrattat alltså. Vi är så jävla råa mot varandra.

Pappa kommer väl hem om ett tag och Karolina så ska vi laga mat och sen ska dom ha "snack" med mig :S HA-HA. Nej men dom ska väl typ lära mig att städa och tvätta och  säga att jag måste göra det när vi flyttar ihop allihoppa. Sen tycker dom jag super upp alla pengar också. Jajja, jag förbereder mig på det värsta. Får se om jag lever i slutet av kvällen. Sen kanske jag ska träffa tobbe, fårse om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!