sickt

Kvällen började med förfest hos daniellas pojkvän :) Sen kom Emilia och hämta oss två och drog till krogen. Festade som fan där och blev kanske lite för mycke. Men det är lätt att vara efterklok huhu. Tappade fan bort alla jag kände tillslut så jag körde skumkrig med rostam (vakt) och thomas (ägare) till konrad haha. Vet inte hur länge vi höll på men antar att det var efter stängning. Eftersom jag kom hem klockan 3. Mådde sjukt dåligt och visste knappt var jag var, så kvällens slut var väl inte lika bra som början.

Vaknade med en huvudvärk som inte var från denna värld. Och som salt i såren ett härligt välkommnande (eftersom jag vart i lysekil) så började en hel jävla orkester spela utanför växhuset. Man ba: Tack, men NEJ tack. Fyfan trodde dom skämta först. Hur ofta vaknar man lixom av en orkester utanför fönstret? Dom lyckades pricka in årets baksmälla också.

Ikväll vet jag verkligen inte vad som händer. Mår fortfarande sjukt dåligt men ska försöka att rycka upp med. Med hjälp av en dush och en liten uppfräschning. Hoppas på att ja kanske träffa thilda :) Så får vi se vad som händer. Det värsta är att ja måste gå till affären och köpa cigg alldeles strax. Skulle häldre skjuta mig själv... orkar inte!

Här är lite piccs från igår.

YOO ;) haha! Fyfan alltså.. tror jag lånade jimmys keps.
Förstår inte varför, men man ska inte förstå allt :)


HAHA älskar bilden. Bevis på hur fuckat full man är..
förlåt daniella men alltså hahaha..


Calle skulle vara SÅ rolig att skjuta mig..
garvar inte alla? :O.....


Kommentarer
Postat av: Thilda

såg fram emot att träffa dig också gumman, men har varit sjukt trött hela kvällen :( hörs en annan <3

2009-05-24 @ 00:16:31
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!