Ska fundera ett tag till

Men jag TROR faktiskt att jag ska försöka vara nykter i några veckor nu. Om man känner att det inte kommer bli lätt då är det fan på tiden att man kör lite nyktra helger? Dels för att jag vill komma på hur man har roligt nykter igen + att jag har fan stor lust att spara lite pengar nu. OCH så kommer man ha så sjukt roligt på studenten om man inte supit varje helg. Bara rädd för att man ska bli aprak? haha nej så ille blire nog inte.

Jag har i allafall en biljett till Elba nu :) Jag tror i allafall jag ska köpa den imorgon. Kommer det bli kul? Vilka ska dit? Ska du dit? :)

Nu ska jag börja rensa garderoben :)

Kommentarer
Postat av: Denice

Jag ska dit :D

2009-05-12 @ 16:42:53
URL: http://deniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!