Throw it away, forget yesterdag, we'll make the great escape!

Tja suckers :) Ha-ha! Idag hade jag på mig.
Leggins - new yorker
Jeansskjorta - JC
Skinnjacka - H&M

Ännu en händelse rik dag känns det som :S haha! Först vare ju jobbet! Sen så drog ja hem, efter ett tag kom thilda och hämta mig så åkte vi till skultuna och hämtade upp hennes mamma. Sen tillbaka till vässan för att åka till det där "trä-partyt". Det var iaf, jätte fina saker. Jaja, sen drog jag och thilda hem till Tom :) Passa på att sno hans lägenhet medans han var på jobbet! Så det blev en massa tjejsnack, så kolla vi på massa gamla bilder och shit. Kom hem för ett tag sen nu. Hon och tom skjuttsade hem mig :)

Imorgon blire att vara hemma. Kanske ska gå och kolla i konserthuse på någonting media har anordnat. Men det e bara om thilda kan fixa in mig :) Annars vette tusan vad som händer och sker. Det brukar ju visa sig, äre så för er med?;) huhu.

Och på lördag blire grönan för fulla rullar :)!! Längtar så sjukt mycke. Jag thilda tom och nicke åker nog tillsammans till sthlm. Men vi stannar bara över dagen, drar hem efteråt.

Hörs nog later, kommer inte somna på ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!