tillbaka till verkligheten

Back home :) Tom och Thilda kom och hämtade mig på stan så drog vi hem till Willy :) Där var Andreas och Niclas också, hur trevligt som helst :) Grillades, spelades gitarr, dracks vin, voltades och en himla massa skratt :) Kanske inte sluta lika trevligt men förvånad är knappast ordet :) Men det blev riktigt kallt efter ett tag så vi drog in och satt oss i soffor under filtar och fortsatta spela gitarr, sjunga och skratta! T och T skjuttsade hem mig  sen :)

Nu ligger jag i sängen och ska väl alldeles strax sova så att jag kommer upp imorgon bitti. Ska kolla lite på a double shot of love lite först :) Började kolla på det idag på mtv.se när jag hade tråkigt. Jag lägger in video på där andreas spelar gitarr imorgon om jag orkar, just nu vill jag inte ens :)



3 dagars supande tär på en som fan, det lär ju inte vara bra någonstans? Men livet det leker i allafall!!!1

tänkte skriva en rad här
men får fan inte ens fram ett ord.

sov gott, hörs aldrig :)


Kommentarer
Postat av: Thilda

supernajs igår gumman, och ja - livet leker <3

2009-05-18 @ 07:47:55
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!