Tillbaka till verkligheten

Känns som jag har hunnit med en hel del i helgen alltså, eller från och med i torsdags :)

Torsdags
• Var med john daniella marcus och annice på stan och åt lunch, shoppade, osv. Drog till annice och firade valborg med en massa braiga människor. Drog vidare till konrad och shaka på scen med crossfire. Somna runt 5.
Fredags
•  Var med annice. Åkte hem till mig. Åt kebab på cb med henne och john. Sen drog vi hem och sov :)
Lördag
• Jobbade arslet av mig från 10 till 6!
• Förfest hos andy!
• Bill o bob
• Å
• Nekade från bmb (haha). Är så jäävla liten jö.
• Roade oss på konrad. Dansa asses av oss!
Söndag
• Hard work work
• Städa städa städa
• Kollat på oth, gg, och vanveteren

Gaah, och imorgon är det skola igen :) Back to riality! Känns så otroligt skönt faktiskt. Orkar inte praktiken nu på ett tag. Börjar runt 8 imorgon, kanske kommer vara en aning svårt att stiga upp. Men har ju religon, så upp kommer jag ;) trust me. Jag har lagt in jätte många bilder på bdb (heter fahlsan där) så där finns bilder från valborg iaf :)

Tog ett par bilder av thilda :)


Jag och Andreas på Bill o Bob, med glasen i högsta hugg ;)


Daniella Tove jag och Andreas. (undra vad vi prata om för intressant haha)


För jeffla fint väder någon dag. Drog fram jeans shortsen :)


Valborg :) (sämsta kvaliten) :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!