Tjollahopp

Ska inleda med en sak som gör mig galen. Det känns verkligen som den bruden gör precis allt jag gör. Och om hon gör det tar hon väl åt sig nu. Annars äre bara jag som överdriver. Men det är drygt och tro det i allafall haha!

Skolan gick bra. 2 riktigt sega ap-lekitoner. Samhäll och Religon (som såklart var roligt huhu)! Övervägde om jag skulle gå på stan med klassisarna eller dra mig hem och det blev hem. Är sjukt trött. Så snart ska jag slänga mig i sängen och försöka få bort min halsbränna på något sätt. Men det lär väl inte funka.

Imorgon är jag ledig och det är så sjukt skönt :)


Kommentarer
Postat av: Thilda

fan vad drygt!

2009-05-11 @ 18:31:00
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!