Uppdrag: studentklänning. Avklarat!

Yey, nu har jag hittat en studentklänning :) Mamma ringde för att hon hade hittat en fin och det tyckte jag också att den var så hon köpte den åt mig. Skönt, så slipper jag gå och oroa mig över att jag inte kommer hitta någon klänning iaf. Nu saknas bara skorna. Hatar vita skor, så måste hitta något annat passande.

Är sjukt trött. Ska lägga mig i sängen alldeles strax och kolla på tv. Men allt suger fram till klockan 10. Då är det ballar av stål :) Andra avenyn är ju INTE imorgon ju. Hade glömt bort att det var slutt för sesongen. Bajs på det då.

Imorgon är jag ledig och då ska jag till mormor och fixa lite på min klänning. Sen har jag väl inga andra planer för dagen tror jag. Onsdag ska jag i allafall träffa Annice :) Det bli ju kul iaf!

I helgen blire grillning/fest hemma hos Emelie. Längtar redan efter att bli berusad haha! Nej men det ska bli kul, blir typ en favorit i repris sen valborg då :)

Och jag ska flytta. Vi har en ny lägenhet nu som ligger typ mittemot carlforska. Där 65 ligger :P Det blir säkert jätte bra. Ska bli skönt att "bo hemma" ett tag igen. Nu bor jag ju ensam i lägenheten på stan. Åh, hemma lagad mat (tro mig, man tröttnar på ute mat). Slippa städa hela tiden. Få sina kläder tvättade. Sånt längtar jag till grymt mycke :) Så har jag nära till restaurangen och så också :) Även till Marcus där Daniella så gott som bosatt sig.


jag och annice på valborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!