Vaken är jag i allafall!

Men jag vet inte om jag är pigg eller trött. Jag ska i allafall dra mig ur sängen nu. Hoppa in i dushen och börja fixa mig. Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. Det skulle tydligen vara sjukt varmt där borta i allafall. Åh, beslutsångest ju. Känns så jobbigt att ha klänning på sig lixom, och jeansshorts för den delen också. Undra vad thildis ska ha på sig haha :) Hoppas vi åker nu då, för tom har gjort illa sin armbåge. Sen ikväll tror jag det blir paaarteey!

Alltså min katt har vart heel cp inatt/imorse. Verkligen typ gnuggat sig emot mig och ska mysa hela tiden, hihi. Just ja! Igår efter vi hade vart på afterworken på kvarnen drog jag pappa och marcus till Max på erikslund och käka :D Träffade på Daniella då ju eftersom hon jobba stängning :D huu!

Nej nu måste ja dra! Druckit hundra liter vatten inatt så håller på att kissa on me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!