VALBORG BLEV LYSANDE :)

Ska verkligen inte klaga på gårdagen. Den var näst intill perfa :)

Dagen började med att jag tog tåget från sala till västerås. Jag satt och drack kaffe och läste metro, tåget bredvid gick till Uppsala och där drack dom bärs och vinglade runt. Då ångrade man sig lite att man inte började dagen med en sväng till Uppsala.

När jag kom till västerås gick jag hem för att lämna packningen. Sen mötte ja upp john på stan så gick vi till pappas restaurang och hämtade mina pengar :) Sen mötte vi upp daniella och marcus för en lunch på waynes. Eller a, smothie och en macka :) mumsit så. Sen kom anncie och gjorde oss sällskap. Efter det drog vi vidare på stan och kolla lite kläder, men jag hittade ingenting som vanligt. Orkar fan inte bry mig längre.

Sen var marcus snäll och köpte alkohol till alla oss, sen splittrades alla typ :) Förutom jag och Annice som drog vidare till skultuna och började fixa oss :)

När vi var klara kom grabbarna grus, eller daniel asmir och tom kom först sen rasa det väl inte lite fler som Anel, rasmus, waldman, sebbe, zlaim, niklas, aa en massa + mina älsklingstjejer såklart. Emilia och daniella :) Vid 10 drog vi oss in mot stan och det var lika livat på bussen in mot stan som det brukar :P

Där splittrades många och gick till olika ställen. Vi gick till Konrad för att kolla på crossfire :) Och gissa om jag blev uppdragen på scen? JAPP :PDom skreeek, SOME SEXY LADIES UP HERE!  Så där stod jag och skaka rumpan mot en i bandet helt plötsligt haha (A) Det var ju en maassssa människor där men självklart ska jag bli en av dom 3 (A) Men jag sa ju också till Emilia att: Jag kommer stå på den scenen när dom spelar, det kan vi slå vad om ;) Och fan vad jag känner mig själv rätt haha. Jaja, det var en once in a life time upplevelse :)

Efter krogen drog vi till donken och smällde en pommes :) Kom väl iväg från stan runt 4 tror jag eller något. Då tog jag annice hägge tom och sebbe en taxi hem till skultuna:) Sen somna jag och annice på en gång tror jag haha

Idag vakna vi väl vid 2 och då drog vi ut och sola :) nu ligger annice och sover igen för hon är bakis haha. Vet inte vad som händer ikväll faktiskt men jag ska väl dra mig in mot stan lite senare. Jobbar imorgon haha. Träffa min chef eller, a han som är chef över servetriserna och han var minst sagt också inne i dimman haha.

Här kommer lite bilder haha:


emilia ja annice john och muppar :P


haha jag och john (haha fyfan vad ful bild)


crossfire ;) haha (jag dansade med han i mitten (tror jag) haha)


Jo men ha längst fram med keps vare nog haha (A) hotttttt


Kommentarer
Postat av: josefin

härliga bilder! ser ut att ha varit riktigt kul! =)

2009-05-02 @ 23:30:59
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!