You don't know me anyway..

Fyfan säger jag bara. Kan man vara mer taggad! :D Tror inte det. Fyfan vad jag ska åka karuseller. Ska personligen tvinga thilda upp i alla, precis alla ska avnjutas med glädje. Att känna mig som 13 igen är mitt mål! Ska trycka i mig sockervadd och kolla på söta noll-åttor :) huhu!

Spökhuset är väl det enda man får stå över om man vill haha. För jag är livrädd för det. Skit äckligt när dom där äcklen lever och drar i en. Blir nästan lite arg haha!

Undra om vi ska till grönan på en gång eller om vi ska till the mansion först haha :D Och nu skrev thilda vi skulle till dambergs och deras hus först  :D! Har aldrig vart där, ska bli kul att se hur det ser ut haha :)

Hoppas jag inte ser ditt face idag för du äcklar mig...a just du ja!

Kommentarer
Postat av: matilda

hej vem e de som äcklar dig...du måste ju skriva de ju blir ju nyfiken! e de du själv eller...

2009-05-30 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!