dagens :)


Dagens outfit ;)  Det var ett bra tag sen alltså. Suddig är den också men whatever, såhär såg jag ut idag i allafall. Fet sjal från thailand, boots från björnborg, chanel inspererad väska och oversize tröja :)

Mötte upp camilla på Rudbeck och satt med på hennes mattelaktion ett tag, han frågade om jag hade börjat där haha. Kan jag väl, sa jag men då ska jag ha betyg också. Då garvade han bara.

Sen gick vi vidare till gränden, drack en latte och drog en paninitallrik :) Nu är vi hemma hos mig bara. Ska keka lite kladdkaka och kolla på tv bara. Och prova kläder inför imorgon så man har ett bekymmer mindre haha. Funderar på spetströja och kostymbrallsen men vi får la se :)

Skriver säkert senare! Ska försöka lägga upp lite bortglömda piccs från mills telefon också, bla. från hoffmaestro kvällen osv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!